Retail&Agrobusiness

Zbigniew Inglot, coproprietarul Inglot: În România, ne concentrăm atenţia pe online şi pe parteneriate cu retailerii specializaţi

Zbigniew Inglot, coproprietarul Inglot: În România, ne...

Autor: Cristina Roşca

13.09.2021, 07:00 136

Local, există astăzi cinci magazine monobrand ale Inglot, de peste două ori mai puţine ca înainte de pandemie.

Retailerul polonez de cosmetice Inglot îşi concentrează atenţia în România pe online şi peste un an abia va reanaliza piaţa locală pentru reluarea expansiunii offline cu magazine proprii.

Local există astăzi cinci magazine ale brandului, numărul lor fiind în scădere faţă de perioada de dinainte de pandemie. În cel mai bun moment erau de peste două ori mai multe. „În ceea ce priveşte magazinele proprii, aşteptăm să vedem ce se întâmplă cu mallurile. În Polonia, din cauza pandemiei, trei centre comerciale se închid şi vor fi transformate în altceva“, spune Zbigniew Inglot, co-proprietarul Inglot.

În România, marca e adusă în sistem de franciză de antreprenoarea Marinela Mirea încă de acum un deceniu. Este este master-francizat şi se dezvoltă prin intermediul partenerilor care vor să deschidă propriile magazine, chioşcuri sau insule.

„România era o piaţă foarte importantă pentru noi înainte de pandemie. În această perioadă dificilă însă, unii parteneri au avut probleme cu mallurile şi au închis magazine.“

Produsele cosmetice ce poartă brandul Inglot sunt apoi vândute în magazine proprii sau partenere - drogherii ori magazine specializate.

„Vom lansa în curând o colaborare cu Douglas în România. Vrem să ne dezvoltăm prin astfel de parteneriate.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO