♦ Producătorul vinurilor Lacerta estimează pentru acest an o scădere a cifrei de afaceri de până la 50%, declinul fiind cauzat de pandemia care a închis industria HoReCa, unde compania îşi vinde cea mai mare parte a licorilor ♦ În România, crama are şi un parteneriat cu reţeaua de supermarketuri Mega Image, unde vinde vinurile din gama medie Cameleon ♦ Anul trecut crama a fost vizitată de 8.000 de turişti care au şi cumpărat vin direct de la companie ♦ Pandemia de Covid-19 a lovit şi acest segment, precum şi exporturile care reprezintă în mod normal 20% din business.
„Vindem majoritar în HoReCa (sub brandul Lacerta) şi trimitem la export vinurile sub acelaşi brand şi mai puţin Cameleon. Avem şi un parteneriat solid cu Mega Image pentru brandul Cameleon. Tot mai multe lanţuri de retail investesc acum în a-şi dezvolta cornere de vinuri premium selectate de somelieri. Aceasta e direcţia corectă“, spune Walter Friedl, managing partner al cramei. El adaugă că producătorul de vin are o prezenţă puternică şi în online, dar acest pariu este unul mai nou, încurajat mai ales de pandemia de Covid-19 şi de măsurile de izolare la domiciliu.