Retail&Agrobusiness

Vel Pitar, liderul pieţei locale de morărit şi panificaţie, investeşte peste 40 mil. lei în 2021 în modernizarea fabricii din Iaşi şi extinderea gamei de produse

Vel Pitar, liderul pieţei locale de morărit şi...

Autor: Florentina Niţu

01.06.2021, 09:00 3050

Vel Pitar, liderul pieţei locale de morărit şi panificaţie, controlat de fon­dul de investiţii american Broad­hurst, administrat la rândul său de com­pania New Century Holdings (NCH), are în plan investiţii de 43 mil. lei în tehnologii care să permită fabricarea unor produse care să aibă un termen mare de vala­bili­ta­te, fără E-uri sau fără conservanţi. O parte din sumă vine de fonduri euro­pe­ne, în valoare de 11,2 mil. lei, iar diferenţa este contribuţie proprie a Vel Pitar.

„Inovaţia produselor este o preocupare importantă a companiei. Am lansat produse noi, care să răs­pundă cerinţelor consumatorilor noş­tri. Un astfel de produs este Imuno Bread, care conţine un mix de mi­nerale şi vitamine care ajută la buna funcţionare a sistemului imu­nitar“, a spus Nicolae Şerbănescu, preşedintele Consiliului de Administraţie al Vel Pitar. El a răspuns la întrebările ZF cu ocazia realizării unei noi ediţii a anuarului de business Cei mai mari jucători din economie.

Vel Pitar are în portofoliu produse precum Grâu întreg, Chef Gourmand, Sylvester Graham, Maya, batoanele Doi Fraţi, mai multe tipuri de pâine ambalată şi neambalată, dar şi alte produse de panificaţie şi de patiserie.

Oficialii businessului spuneau anterior că la jumătatea anului 2021 vor avea funcţionale noile capabiltiăţi de producţie şi până la finalul anului vor scoate pe piaţă produse fără E-uri sau fără conservanţi.



 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO