Retail&Agrobusiness

Vânzările Ikea au crescut cu 14% în perioada 1 septembrie 2016 – 31 august 2017, la peste 586 mil. lei (128 mil. euro). „În acest interval, peste 3,3 milioane de oameni au vizitat magazinul Ikea"

Vânzările Ikea au crescut cu 14% în perioada 1...

Autor: Roana Rotaru

23.11.2017, 14:49 366

Retailerul sudeze de mobilă Ikea a înregistrat o creştere de 14% a vânzărilor în perioada 1 septembrie 2016 – 31 august 2017, faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, ajungând la o cifra de afaceri de circa 128 mil. euro în anul de catalog Ikea 2017, potrivit reprezentaţilor companiei.

„Peste 3,3 milioane de oameni au vizitat magazinul şi numărul de produse Ikea care au ajuns în casele românilor a crescut considerabil şi anul acesta. Din cele 18,3 milioane de produse vândute, 23% au fost produse de mobilier şi 77% decoraţiuni şi accesorii”, se arată în comunicatul de presă emis de reprezentanţii Ikea.

În anul de catalog 2017 peste 127.000 de comenzi online au ajuns în casele românilor, cele mai multe comenzi provenind din Bucureşti, Cluj, Timiş, Iaşi şi Constanţa, potrivit reprezentanţilor companiei.  Serviciul de comenzi online a avut o creştere de 35,1% comparativ cu anul financiar 2016.

Ikea Food, departamentul format din restaurantul Ikea, magazinul de delicatese suedeze şi bistro Ikea a ajuns la o creştere a vânzărilor cu 9,9% faţă de anul anterior. Din totalul rezultatelor de vânzări înregistrate de Ikea România, vânzările Ikea Food reprezintă 6,1%. Cele mai bine vândute produse anul de catalog Ikea 2017 au fost bomboanele (8,8 milioane de bucăţi), chifteluţe suedeze (5,8 milioane) şi hot dog (2,9 milioane), potrivit sursei citate.

Retailerul suedez a început anul acesta construcţia celui de-al doilea magazin IKEA din Bucureşti în zona Pallady.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO