Retail&Agrobusiness

Unilever South Central Europe o promovează pe Cristina Dima în boardul companiei ca director de marketing al diviziei Beauty and Personal Care

Unilever South Central Europe o promovează pe Cristina...

Autor: Cristina Bellu

04.06.2021, 10:27 198

Unilever South Central Europe (USCE) anunţă numirea Cristinei Dima în rolul de Marketing Lead al categoriei Beauty and Personal Care, începând cu 1 iunie. Din acest rol, Cristina Dima se alătură echipei de conducere a USCE şi va coordona strategiile de marketing pentru brandurile din categoria Beauty and Personal Care ale Unilever.

Cristina Dima s-a alăturat echipei Unilever în urmă cu 18 ani şi, anterior acestei funcţii, a fost Marketing Manager Ice Cream, rol din care a gestionat procesul de integrare în urma achiziţiilor Betty Ice şi Denny Ice (Bulgaria), gestionând în acelaşi timp provocările din piaţa de îngheţată din timpul pandemiei, precum şi proiecte regionale lansate în ultimii doi ani în ţările din regiune - Polonia, Cehia, Slovacia, Ungaria, potrivit unui comunicat al companiei.

„În categoria de Beauty and Personal Care avem unele dintre cele mai puternice branduri şi produse de pe piaţa din sud-centrul Europei, cum sunt Dove, Dove MenĂCare, Clear, Rexona, Lifebuoy, Plant Line, şi din noul rol îmi doresc să consolidăm poziţia acestor branduri pe pieţele din regiune, continuând misiunile fiecăruia de a genera schimbări pozitive în societate”, spune Cristina Dima, Marketing Lead Beauty and Personal Care Unilever South Central Europe.

Cristina Dima a preluat rolul de Marketing Lead Beauty and Personal Care de la Monica Tamaş, numită la începutul anului Marketing Home Care Lead Eastern Europe.

„După 3 ani în care am coordonat echipele de marketing pentru categoriile Home Care şi Beauty and Personal Care în South Central Europe şi 8 ani petrecuţi în companie, simt că acesta este momentul în care experienţa mea va avea un impact în regiunea mai amplă a Europei de Est”, adaugă Monica Tamaş, Marketing Home Care Lead Eastern Europe.

Gigantul anglo-olandez din domeniul bunurilor de larg consum Unilever a investit în România peste 120 de milioane de euro în cele trei decenii de prezenţă, banii mergând printre altele în dezvoltarea producţiei. În urmă cu 30 de ani compania a adus primele produse pe piaţa locală, fiind vorba de importuri.

Grupul este prezent pe pia­ţa locală cu operaţiuni de import şi distribuţie pe de-o parte şi cu producţie pe de alta. Grupul are lo­cal fabrici în Suceava – un­de se realizează îngheţa­tă -, Plo­ieşti – detergent – şi Bu­cureşti – alimente. În total, Unilever are în Ro­mâ­nia afaceri de 1,4 mld. lei în 2019, ultimul an pentru care există date. Cifrele pe anul trecut nu sunt publice.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO