Retail&Agrobusiness

Tricourile „Mândra Chic“ cu mesaje din folclor se vând în librăriile Cărtureşti

Alina Zară-Prunean, 38 de ani, a început, în urmă cu şapte ani, o afacere de familie, împreună cu sora şi mama ei, investind 1.000 de lei în crearea unei colecţii de tricouri cu mesaje inspirate din folclorul şi credinţele româneşti. Anul trecut, Mândra Chic - aşa cum se numeşte proiectul - a adus venituri de 123.000 de lei familiei, iar planurile pentru acest an se îndreaptă către atingerea pragului de 150.000 de lei.

„Prima piesă Mândra Chic a fost un tricou cu pânză ţesută în război, pe care am brodat mecanic un text drag nouă şi sub semnul căruia ne desfăşurăm întreaga activitate - mesajul „Doamne ajută“. Apoi, am mai creat câteva tricouri, din vechi cârpe de vase şi vorbe din bucătăria ardelenească. Cineva de la Cărtureşti ne-a invitat să pregătim o colecţie-capsulă în ideea tricourilor pe care le-a văzut la noi“, spune Alina Zară-Prunean, care subliniază că ceea ce face Mândra Chic se numeşte „zestre contemporană“.

Echipa de lucru este formată din trei angajaţi permanenţi şi alte femei din două sate din judeţele Braşov şi Sălaj, pe proiecte.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.