Retail&Agrobusiness

Tinereţe fără bătrâneţe: Românii au cumpărat „câteva sute de mii“ de dispozitive de curăţare a tenului Foreo

♦ Preţul pentru un astfel de produs variază de la 200 la 1.300 de lei.

Brandul suedez Foreo, activ pe piaţa dispozitivelor electrice de îngrijire a tenului, este vândut pe piaţa locală în circa 150 de magazine offline şi online. Mai exact, produsele sunt prezente în reţelele Douglas, dm drogerie markt, Xpert Beauty, dar şi online pe eMAG.ro şi notino.ro, spun repre­zentanţii com­paniei. Dispo­zi­tivele de curăţare sau de tratament facial Foreo costă între 200 şi 1.300 de lei, conform datelor publice.

Acest segment de piaţă a cunoscut o creştere accelerată în ultimii ani, astfel că produse de acest gen au fost dezvoltate şi de alte companii. De ase­menea, sub brandul Foreo există acum şi alte articole, măşti sau aparate de masaj pentru ochi sau produse de curăţare. „De la lansarea în România (oficial brandul s-a lansat în 2016 - n.red.), brandul Foreo a explodat ca vân­zări, iar până în acest moment au fost vândute câteva sute de mii de pro­duse doar în România“, spun oficialii gru­pu­lui suedez fără a oferi cifre exacte.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.