Retail&Agrobusiness

Teodora Juravle, Electrolux România: Românii au început să fie mai atenţi la zona de impact energetic, de consum şi de tehnologie. Putem spune că vorbim de o „premiumizare“ a pieţei. Electrolux are o fabrică la Satu-Mare unde lucrează peste 900 de angajaţi

Teodora Juravle, marketing manager Electrolux România

Cred că e important demersul de educare a consumatorilor pentru că o acţiune individuală are uneori impact negativ asupra mediului. Copiii sunt un vector foarte bun în a duce acest mesaj mai departe şi în a-l transforma din mesaj în acţiune.

Teodora Juravle, marketing manager Electrolux România Cred că e important demersul de educare a consumatorilor pentru că o acţiune individuală are uneori impact negativ asupra mediului. Copiii sunt un vector foarte bun în a duce acest mesaj mai departe şi în a-l transforma din mesaj în acţiune.

Autor: Cristina Roşca

26.04.2021, 16:45 283

♦ Acolo sunt realizate plite şi aragazuri ♦ Pe piaţa locală, compania are însă în portofoliu şi alte electrocasnice, aduse din celelalte fabrici ale grupului.

Producătorul suedez de electrocasnice Electrolux, ce deţine local o fabrică, dar care are şi operaţiuni de import şi distribuţie, vrea ca până în 2030 toată gama de produse de la nivel global să conţină cel puţin 50% materiale reciclate.

„În 2020 am folosit peste 6.800 de tone de plastic reciclat în pro­cesele de producţie”, spune Teo­dora Juravle, marketing mana­ger Electrolux România, fără a preciza cât înseamnă asta din total.

Realizarea de produse din materiale reciclate este una dintre dimensiunile pe care Electrolux le are în vedere în ceea ce priveşte sustenabilitatea, considerată o direcţie strategică pentru companie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO