LIVE: VIDEOCONFERINŢA ZF - ECONOMIA VERDE. ORAŞE VERZI: Drumul spre oraşe verzi: spaţii verzi şi transport nepoluant
Retail&Agrobusiness

Suedezii de la Tetra Pak, principalul jucător în piaţa de ambalaje a produselor alimentare, au numit-o pe Lyndsey Loyden-Edwards la conducerea operaţiunilor din România şi regiunea Europei de Est

Grupul suedez Tetra Pak, lider mondial în soluţii de procesare şi ambalare a produselor alimentare, au numit-o pe Lyndsey Loyden-Edwards în funcţia de director general pentru operaţiunile din Europa de Est, inclusiv România.

Lyndsey Loyden-Edwards îl înlocuieşte pe Guillaume Latourrette, care a ocupat această poziţie începând cu august 2018 şi care a părăsit compania la finalul lunii martie.

Cu o experienţă de peste 15 ani în industrie, Lyndsey Loyden-Edwards a deţinut anterior diverse funcţii de conducere în vânzări şi marketing în sectorul ambalajelor şi în retail. Ea s-a alăturat Tetra Pak în 2018 în calitate de Key Accounts Director pentru Marea Britanie şi Irlanda. În acest timp, a fost, de asemenea, membru al consiliului de administraţie al ReCarton UK şi al Alliance of Beverage Cartons and the Environment, jucând un rol important în configurarea agendei discuţiilor despre sustenabilitate în industria ambalajelor în Marea Britanie.

„Este o onoare să preiau conducerea activităţilor Tetra Pak pe piaţa din Europa de Est, o piaţă dinamică, în creştere. Sunt nerăbdătoare să continuăm împreună procesul de consolidare a poziţiei puternice pe care o deţinem în regiune şi strânsa colaborare cu clienţii noştri, pentru a valorifica noi oportunităţi de creştere, concentrându-ne pe siguranţa alimentară şi pe sustenabilitate”, spune Loyden-Edwards.

Înainte de a se alătura Tetra Pak, Lyndsey Loyden-Edwards a fost director de vânzări la DS Smith Plastics, o companie de soluţii de ambalare. Lyndsey Loyden-Edwards deţine o diplomă de licenţă în Marketing, Proiectare de produse şi Statistică de la Universitatea din Derby, Marea Britanie.

Tetra Pak este prezentă şi pe piaţa din România,  unde „îmbracă“ produsele unor companii precum Parmalat (Santal), Maspex (Tymbark), European Drinks (băuturi răcoritoare), dar şi mărcile unor producători de lactate precum Danone, Lactalis, Olympus sau Albalact.

Cele mai recente date raportate de companie pentru piaţa locală indică afaceri de 122 mil. lei în 2019, şi profit net de 5,1 mil. lei.

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.