Retail&Agrobusiness

Sport Time Balkans din Serbia, care a preluat recent distribuţia brandului Nike pe plan local, a deschis în Bucureşti primul magazin monobrand din cele trei planificate pentru această toamnă în România

Compania Sport Time Balkans din Serbia, distri­buitorul exclusiv al brandului sport Nike pe şase pieţe din zona Balcanilor, şi care a preluat în această vară distribuţia mărcii în România şi Bulgaria, a deschis în centrul comercial Mega Mall din Capitală primul magazin monobrad din cele trei anunţate pentru această toamnă în România.

“Marcăm astăzi un moment important, inaugurarea primului magazin Nike deschis de Sport Time în Romania, în calitate de nou distribuitor al brandului, atât pentru România cât şi pentru Bulgaria. Vor urma în cel mai scurt timp încă două magazine Nike în Bucureşti, respectiv Braşov. Ne bucurăm că reuşim să implementăm planurile de dezvolatare ale companiei şi ale brandului într-un an cu foarte multe provocări”,  spune Gabriel Maranca , general manager Sport Time pentru România şi Bulgaria.

Unitatea ocupă o suprafaţă de 286 metri pătraţi şi dispune de un design ultra modern, afişând un nou concept de retail şi ultimele colecţii de alergare, fitness, colecţii destinate copiilor şi articole de lifestyle şi streetwear pentru pasionaţii brandului, potrivit datelor transmise de oficialii companiei.

Sport Time Balkans mai deţine exclusivitatea brandului Nike pe pieţele din Serbia, Bosnia şi Herţegovina, Muntenegru, Macedonia de Nord şi Albania.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.