Caută doar în titlu
Retail&Agrobusiness

Selgros: În martie, vânzările au crescut extrem de mult, ceea ce a generat necesitatea adaptării departamentului de logistică. În aprilie lucrurile au revenit la normal

♦ Selgros deţine în România 23 de magazine active pe formatul cash&carry ♦ Compania a obţinut în 2019 o cifră de afaceri de peste 3,83 mld. lei (808,3 mil. euro), cu 3% mai mult faţă de anul anterior.

Ultimele două luni, marcate de pandemia de Covid-19, s-au resimţit diferit în comerţul alimentar, una dintre puţinele industrii din economie care au funcţionat la parametri normali sau chiar peste în această perioadă. 

Mai exact, în luna martie a existat un vârf de vânzări, în special în perioada în care s-a impus starea de urgenţă, pentru ca apoi apetitul de consum să se tempereze.

„În luna martie, vânzările au crescut extrem de mult, ceea ce a generat necesitatea adaptării departamentului de logis­tică la acest context nou, prin suplimentarea orelor de desfăşurare a activităţii. În luna aprilie însă, lucrurile au revenit la normal, astfel încât şi pro­gramul colegilor noştri din departamentul de logistică s-a stabilizat“, spun reprezentanţii Selgros.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.