Retail&Agrobusiness

Şeful lanţului de cofetării ANA Pan: A crescut traficul în magazinele existente, avem plus 15% în vânzări la opt luni

Cătă­lin Metehău, directorul general ANA Pan: Focusul în această perioadă este pe dezvoltarea unor shop-uri axate pe game de mic dejun şi prânz, de patiserie, fresh food şi specialităţi de cafea

Cătă­lin Metehău, directorul general ANA Pan: Focusul în această perioadă este pe dezvoltarea unor shop-uri axate pe game de mic dejun şi prânz, de patiserie, fresh food şi specialităţi de cafea

Autor: Mirabela Tiron

10.09.2018, 00:05 438

Lanţul de cofetării ANA Pan, dezvoltat de familia Copos la începutul anilor ’90, a finalizat primele opt luni din acest an cu afaceri în creştere cu 15% faţă de perioada similară a anului trecut, pe fondul unui trafic mai bun în magazinele existente, potrivit oficialilor companiei.

„Primele opt luni ale anului se finalizează po­zitiv din punctul de vedere al creşterii vân­zărilor ANA Pan şi ANA Baking Co. 2018 este al patrulea an consecutiv în care înre­gis­trăm creşteri în vânzările totale“, a spus Cătă­lin Metehău, directorul general al com­paniei. 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO