Retail&Agrobusiness

Şeful Brioche Dorée România: Negociem să mergem pe Lipscani în locul Chocolat, dar şi pe Beller în Dorobanţi

Şeful Brioche Dorée România: Negociem să mergem pe...

Autor: Cristina Rosca

28.12.2015, 00:00 873
Lanţul de cafenele Brioche Dorée, prezent pe piaţa locală cu şase unităţi, va termina 2015 cu afaceri de 1,5 milioane de euro, acesta fiind primul an întreg de funcţionare pentru com­panie. Brandul este astăzi adus în România de grupul de investiţii Eiffel Group, cu activităţi în mai multe pieţe şi în mai multe ţări. Prima dată brandul a fost adus local de un alt francizat, însă acesta a deschis o singură cafenea, în Sun Plaza acum cinci ani. Apoi, în 2014, franciza a fost preluată de grupul Eiffel Group împreună cu grupul Kenvelo. Începând cu acest an însă grupul Kenvelo s-a retras din acţionariat.
 
„A fost într-adevăr un brand adus în par­teneriat de noi şi de grupul Kenvelo, însă noi am fost acţionarul majoritar. Din cauza unor diferenţe în ceea ce priveşte dezvoltarea viitoare a brandului am decis să mergem mai departe separat“, explică Stephane Lahaye, cel care conduce operaţiunile locale ale Brioche Dorée dar şi pe cele ale Lea Finance, parte a grupului Eiffel Group.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO