Retail&Agrobusiness

Schimbări în echipa de top management a eMAG, cel mai puternic retailer online din România: Tudor Manea preia rolul de CEO de la Iulian Stanciu, care devine preşedinte executiv. Compania şi-a bugetat investiţii de 3,2 mld. lei în următorii trei ani, cu focus pe extinderea regională, investiţii în tehnologie şi în businessuri antreprenoriale locale

Tudor Manea, CEO eMAG

Tudor Manea, CEO eMAG

Autor: Cristina Bellu

29.03.2021, 11:03 938

eMAG, cel mai puternic retailer online din România, intră într-o nouă etapă de dezvoltare şi anunţă investiţii de peste 3,2 miliarde de lei în următorii trei ani, în extinderea businessului la nivel regional, investiţii în tehnologie şi în companii antreprenoriale locale.

Pentru a susţine această strategie, compania a operat schimbări la nivelul echipei de top management, astfel că Tudor Manea a preluat rolul de CEO de la Iulian Stanciu, care devine Preşedinte Executiv eMAG.

La rândul său, Iulian Stanciu va fi în continuare implicat în conturarea strategiei de dezvoltare, în analiza, prioritizarea şi aprobarea investiţiilor şi bugetelor, alături de noul CEO.

„Investiţiile pe care le vom face în următorii trei ani ne vor ajuta să le oferim clienţilor noştri o gamă mai mare de produse şi preţuri mai bune, viteză la livrare, dar şi o simplificare a procesului de plată. Ne propunem, de asemenea, ca prin infrastructura pe care o construim, să ajutăm antreprenorii locali să facă tranziţia în online mai uşor, transferând din experienţa dobândită de noi”, spune Tudor Manea, CEO eMAG. 

Tudor Manea, 37 de ani, a ocupat în ultimii şase ani poziţia de director general al companiei şi a avut o contribuţie esenţială în evoluţia businessului şi a echipei, fiind cel care a pus bazele departamentului de tehnologie şi a contribuit la extinderea internaţională a companiei.

Din cele 3,2 miliarde de lei pe care eMag îi va investi în următorii trei ani, 785 de milioane de lei se vor duce către dezvoltare internaţională, 447 de milioane de lei către dezvoltarea de tehnologie românească, 251 de milioane de lei vor merge către dezvoltarea antreprenorialului digital prin intermediul platformei Marketplace, 990 de milioane de lei în dezvoltarea serviciilor logistice şi 740 de milioane de lei în investiţii în alte companii, potrivit lui Iulian Stanciu, Preşedinte Executiv eMAG.

„Credem că avem în faţă foarte multe oportunităţi, odată cu dezvoltarea economiei digitale. În acest sens, vom accelera foarte mult investiţiile în transformarea eMAG într-un ecosistem regional de tehnologie şi comerţ”, spune Iulian Stanciu.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO