Retail&Agrobusiness

Schimbare de strategie. Retailerii „se bat” pe fermele româneşti. Carrefour a anunţat că va prelua 100 de tone de carne de mânzat de la două ferme din Argeş şi Braşov în 2018

Schimbare de strategie. Retailerii „se bat” pe...

Autor: Roana Rotaru

26.04.2018, 14:20 1440

Marile reţele comerciale din România anunţă parteneriate „pe bandă rulantă” cu producătorii locali de produse agroalimetare. La o săptămână după ce nemţii de la Kaufland au lansat „Raftul românesc”, francezii de la Carrefour anunţăîncheierea unui parteneriat de preluare a 100 de tone de carne de mânzat în 2018, carne provenită din ferme româneşti.

„Cele 100 de tone de carne de mânzate pe care le preluăm în 2018, reprezintă 20% din totalul cărnii de mânzat comercializate de Carrefour. Sperăm ca în câţiva ani să ajungem la un procent peste 50% din cantitatea de carne de mânzat pe care o vindem”, a spus Silviu Diaconu, director achiziţii legume-fructe Carrefour România.

Reprezentanţii Carrefour susţin că în prezent întreaga cantitate de carne de pasăre comercializată în magazinele lor provine din România, 90% din carnea de vită este din ferme româneşti, iar carnea de porc românească acoperă 60% din vânzări.

Pentru abatorizarea, tranşarea şi ambalarea cărnii de mânzat, cele două ferme de vaci de carne din zona Argeş şi Braşov vor lucra cu grupul de firme Diana din Râmnicu Vâlcea.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO