Retail&Agrobusiness

Cum schimbă tehnologia businessurile producătorilor de jucării. Lego: Timpul în care un copil îşi poate păstra atenţia pentru un joc fizic a scăzut în ultimii ani. Introducem tehnologia pentru a-i menţine interesaţi

LEONARDO LOPEZ, design manager specialist pentru grupul Lego: Copiii de astăzi cresc cu tabletele în mâini, ceea ce le schimbă complet modul de a se juca

LEONARDO LOPEZ, design manager specialist pentru grupul Lego: Copiii de astăzi cresc cu tabletele în mâini, ceea ce le schimbă complet modul de a se juca

Autor: Alina-Elena Vasiliu

18.09.2019, 17:30 249

Danezii au pe piaţa românească nouă magazine certificate, toate fiind amplasate în centrele comerciale din oraşele mari ale ţării.

Oficialii Lego, unul dintre cei mai mari producători de jucării din lume, cu afaceri de 104 mil. lei în România, spun că tehnologia le aduce mari provocări în producţia de noi jucării, în condiţiile în care copiii îşi pierd tot mai repede interesul când au la îndemână jocuri fizice, spre deosebire de cele pe com­puter, care le menţin atenţia mai multă vreme.

„Timpul în care un copil îşi poate păstra atenţia pentru un joc cu piese fizice a scăzut în ultimii ani. De aceea, încercăm să introducem tehnologia în jocurile noastre, pentru a le putea «livra» jucăriile într-o formă inte­re­santă pentru ei“, spune Will Thoro­good, vicepreşedintele departa­men­tului de inovare din cadrul Lego.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO