Octavian Creţu, acţionarul majoritar al producătorului de ape minerale şi bere Romaqua Group, spune că după reducerea TVA la alimente şi băuturi nonalcoolice vânzările în volum ale companiei au urcat cu 30%.
„În sfârşit au înţeles şi cei de la finanţe că numai o vacă grasă se poate mulge. Creşterea vânzărilor a fost vizibilă imediat după ce TVA la alimente şi băuturi nonalcoolice s-a redus. A ajutat şi vremea bună din acest an, însă într-o mică măsură pentru că şi înainte de 1 iunie au fost temperaturi favorabile“, a declarat Creţu, acţionar şi preşedinte al companiei care are în portofoliu brandurile de apă minerală naturală Borsec, Aquatique şi Stânceni, brandul de sucuri Giusto, dar şi berea Albacher.
Anul trecut, producătorul a avut afaceri de 561 milioane de lei (126 de milioane de euro), în scădere cu 5% faţă de anul precedent, conform mfinante.ro.