Retail&Agrobusiness

Românii sunt tot mai interesaţi de produse vegane. "Seminţe Chia”, “humus”, “bulgur”, “vegan” şi “tofu” în top cele mai cautate pe Uber Eats

Românii sunt tot mai interesaţi de produse vegane....

Autor: Bogdan Alecu

05.12.2018, 11:53 128

Anul 2019 este cel în care stilul de viaţă vegan va deveni popular în Europa, conform tendinţelor indicate de căutările realizate de utilizatorii europeni în aplicaţia Uber Eats, în ultimele 6 luni. Cei de la Uber Eats se aşteaptă ca florile comestibile şi înlocuitorii cărnii, cum ar fi Seitan-ul şi Hemul, să devină din ce în ce mai prezente în următorul an în meniurile restaurantelor. Predicţiile se bazează pe analiza a peste 191 de milioane de căutări făcute de utilizatorii aplicaţiei pe parcursul a 6 luni, la nivel european.

În România, top 5 cele mai căutate alimente în aplicaţia Uber Eats sunt: “seminţe Chia”, “humus”, “bulgur”, “vegan” şi “tofu”.

Uber se aşteaptă ca cele cinci tendinţe gastronomice pentru 2019 să includă: flori comestibile (Lavandă, Hibiscus sau flori de Borage - cunoscute pe plan local ca Limba mielului), alimente şi băuturi pe bază de cânepă (seminţe, lapte şi ceai), seitan (bogat în proteine, înlocuitor de carne), manakish (pâine specifică Estului Mediteranei) şi hemul (ingredient care dă atât culoarea roşie, cât şi gustul specific cărnii, obţinut din soia.)

"Există şi alimente aflate pe un trend descendent al popularităţii. Spre exemplu, pe măsură ce apar din ce în ce mai multe alternative la carne, e de aşteptat ca mai puţină lume să consume Jackfruit, un fruct exotic cunoscut în comunitatea vegană ca unul din puţinele alternative la carnea de porc. Uber Eats mai preconizează şi o scădere din topul preferinţelor a alimentelor pe bază de Matcha şi Aloe Vera, în următoarele 12 luni", au spus reprezentanţii Uber.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO