Caută doar în titlu
LIVE: Acum la ZF Live. Ce implicaţii are pe piaţa construcţiilor creşterea preţurilor materialelor de construcţii şi cât din această creştere se va transfera în preţurile finale?
Retail&Agrobusiness

Românii cheltuie circa 500 mil. euro pe haine şi pantofi sport. Decathlon încasează aproape un sfert din bani. Primii cinci jucători de pe piaţa de modă sport au împreună 40% din vânzări, dar cei de pe podium sunt dominanţi

Românii au cheltuit anul trecut aproa­pe 500 de milioane de euro pe haine şi pantofi sport, cu 12% mai mult decât în 2018, conform calculelor fă­cu­te de ZF pe baza informaţiilor com­mu­ni­c­ate de compania de cercetare de piaţă Euro­mo­nitor. 

Vânzările includ produse pen­tru sport de performanţă, pentru activităţi out­door sau chiar haine şi pantofi cu design sport, dar care pot fi purtaţi în activităţile de zi cu zi.

Piaţa se află pe un trend ascendent de mai mulţi ani, avansul fiind susţinut de doi factori – creşterea puterii de cumpărare şi orientarea consumatorilor către sport şi o viaţă sănătoasă, după modelul din Occident.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.