Retail&Agrobusiness

Românii cheltuie 1 miliard de lei pe produse de îngrijire a părului, iar giganţii L’Oreal, P&G şi Henkel „iau spuma“

ANALIZĂ

Gradul de penetrare a şamponului este de peste 90%, ceea ce înseamnă că cele mai multe gospodării din România folosesc acest produs

Gradul de penetrare a şamponului este de peste 90%, ceea ce înseamnă că cele mai multe gospodării din România folosesc acest produs

Autor: Cristina Roşca

02.07.2019, 15:55 278

Piaţa produselor de îngrijire a părului e considerată a fi matură, ceea ce înseamnă că produsele - mai ales şamponul - au un grad bun de penetrare.

Românii cheltuie circa 1 miliard de lei anual pe şam­pon, balsam şi alte produse de îngrijire a părului, o piaţă do­mi­nată de giganţi străini. Piaţa a crescut cu 3-5% în anii anteriori, ritmul fiind mai redus tocmai pentru că este deja matură, arată datele anterioare ale ZF.

„Vânzările de produse de îngrijire a părului sunt dominate de companii internaţionale precum L’Oreal România, Procter&Gamble Distribution şi Henkel România. Există un număr foarte mare de branduri internaţionale pe această piaţă, mărci care acoperă toate segmentele de preţ şi toate nevoile consumatorilor, fie că e vorba de femei sau bărbaţi“, arată o analiză a com­paniei de cercetare de piaţă Euromonitor.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO