Retail&Agrobusiness

România este a doua cea mai importantă piaţă din Europa de Est pentru Stihl, după Polonia

Ioan Mezei, director general Stihl România

Ioan Mezei, director general Stihl România

Autor: Roana Rotaru

23.03.2016, 00:05 409
Divizia locală a grupului german Stihl, unul dintre cei mai importanţi producători de motoferăstraie şi motocoase la nivel mondial, şi-a majorat anul trecut vânzările cu 10%, la 26 de milioane de euro, conform calculelor ZF pe baza datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor.
 
„Anul trecut a fost un an bun în care am avut o creştere a cifrei de afaceri de circa 10%, ea venind în special de la motoferăstraie, principala categorie de produse, care reprezintă 30% din cifra de afaceri. La formarea cifrei de afaceri au contribuit seminficativ şi motocoasele, care au crescut ca număr de bucăţi vândute cu 15%”, a declarat Ioan Mezei, direc­tor general al Stihl România.
 
Produsele Stihl sunt distribuite exclusiv prin inter­mediul unei reţele de distribuitori, for­mate din apro­­ximativ 320 de ma­gazine, răs­pândite în diverse ju­deţe din ţară. Acestea nu sunt ma­gazine pro­prii, ci aparţin parte­nerilor companiei, in­vestiţia Stihl aco­pe­rind în jur de 40-50% din costurile totale.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO