Retail&Agrobusiness

Robert Hellwagner, CEO Selgros: În România avem cea mai mare rată de creştere la nivel de grup. Când ne uităm la consumul din FMCG care a fost de 8,9% anul trecut, mult peste orice altă ţară în UE, vedem că românilor le place să consume

ZF Retail 2019

Robert Hellwagner, CEO Selgros: În România avem cea mai...

Autor: Alex Ciutacu

09.05.2019, 10:39 306

Românilor le place să consume şi le place să facă cumpărături, iar cifrele pe consum care arată spre exemplu o creştere de 8,9% pe sectorul FMCG, dau semnale bune pentru piaţa de retail, apreciază Robert Hellwagner, CEO Selgros în cadrul ZF RETAIL 19.

„Suntem mulţumiţi de evoluţia din România. Noi în România avem cea mai mare rată de creştere ca parte din grup. Când ne uităm la creştere economică care a fost de 4% şi care este estimată optimist şi pentru anul acesta, dacă ne uităm la consum care a cresut cu 8,9% în FMCG anul trecut, semnficativ mai mult decât în orice altă ţară din UE. Vedem că românilor le plac cumpărăturile, le place să consume”, a spus Robert Hellwagner în cadrul evenimentului.

El a mai spus că se conturează o „premiumizare” în piaţă, cât şi în piaţa de HoReCa, Selgros fiind unul dintre retailerii care joacă pe mai multe terenuri de retail, precum HoReCa, resellers şi clienţi mai mici.

„Per total, HoReCa explodează şi se vede un trend de premiumizare, oamenii vor varietate, consumatorii vor diversificare şi asta se vede când se duc în HoReCa, dar şi când se duc la magazine şi sunt atraşi de sortimentele care au intrat din ce în ce mai mult în ultimii ani. Totul este despre diversificare, originalitate, oamenii merg spre tendinţa mai puţine grăsimi, mai puţin zahăr”, adaugă Hellwagner.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO