Retail&Agrobusiness

Reţeaua de farmacii Ana Maria din zona Bucureşti - Ilfov a ajuns la afaceri de aproape 10 mil. euro cu 27 de unităţi

Reţeaua de farmacii Ana Maria este un jucător de talie medie în retailul farma, fiind o reţea regională care s-a extins doar în zona Bucureşti-Ilfov.

Reţeaua de farmacii Ana Maria este un jucător de talie medie în retailul farma, fiind o reţea regională care s-a extins doar în zona Bucureşti-Ilfov.

Autor: Georgiana Mihalache

02.12.2020, 17:45 923

♦ Compania farmaceutică a fost înfiinţată în 1991 şi a urmat extinderea în Capitală şi în judeţul Ilfov ♦ Anul 2019 a fost cel mai bun pentru companie din perspectiva rezultatelor financiare, bifând un avans de 20% la cifra de afaceri.

Farmacia Ana Maria, un brand cu aproape 30 de ani prezenţă pe piaţa retailului farmaceutic, a generat afaceri de 45,4 mil. lei în 2019, în creştere cu 20% faţă de anul anterior, arată datele de pe platforma de analiză financiară confidas.ro.

Şi la profit compania a mers pe plus anul trecut, trecând pentru prima dată în ultimul deceniu de pragul de 1 mil. lei, o dublare faţă de 2018. Farmacia Ana Maria are 74 de angajaţi în cele 27 de unităţi pe care le deţine, ceea ce înseamnă o medie de trei farmacişti per unitate, din calculele ZF.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO