Retail&Agrobusiness

Retailerul polonez de modă answear.com ţinteşte afaceri de 3,6 mil. € în primul an

Retailerul polonez de modă answear.com ţinteşte...

Autor: Cristina Rosca

17.02.2016, 08:00 872
Grupul polonez answear.com, care a intrat pe piaţa locală la finalul anului trecut în luna noiembrie, şi-a bugetat pentru acest an afaceri de 3,6 milioane de euro, iar pentru 2017 şi-a propus să ajungă în top trei jucători din moda locală online, o piaţă de circa 150-200 mil. euro, potrivit estimărilor existente. În prezent, piaţa locală de modă este condusă de retailerul Fashion Days, unul dintre primii jucători care au atacat comerţul online de profil.
 
„Estimăm ca până la finalul anului să livrăm peste 300.000 de produse în coletele Answear. Numărul mediu al comenzilor este în continuă creştere de la lună la lună, existând un avans de aproximativ 15%. Bineînţeles, am beneficiat şi de avantajul Black Friday, al sărbătorilor de iarnă şi acum de Valentine’s Day“, spune Raluca Radu, country manager al Answear România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO