Retail&Agrobusiness

Retailerul online Libris: Există moda marketplace-ului, dar noi vrem să continuăm să vindem cărţi

Laura Ţeposu, director dezvoltare al Libris

Laura Ţeposu, director dezvoltare al Libris

Autor: Mădălina Dediu Panaete

18.05.2018, 00:06 246

♦ Următorul eveniment din seria conferinţelor „România 100 de ani de business“ va fi organizat pe 7 iunie la Constanţa.

Laura Ţeposu, director de dezvoltare al retailerului online Libris, spune că busi­nessul românesc nu va ieşi peste graniţele ţării şi nici nu va intra în „hora“ market­place-ului, unde activează jucători precum eMag sau chiar Facebook, ci se va concentra pe livrările de cărţi, jocuri, muzică şi produse complementare pentru pasionaţii de lectură.

„Nu vrem să ieşim afară. Noi vindem cărţi şi vrem să rămânem aici. Există o modă a marketplace-urilor, dar noi vrem să rămânem în zona culturii. Suntem codaşi la cititul de cărţi, dar cred că românii se vor întoarce tot mai mult către lectură. În România nu s-a făcut nimic pentru a stimula cititul, în timp ce în orice stat civilizat se investeşte foarte mult în asta“, a spus Laura Ţeposu în cadrul conferinţei „România 100 de ani de business.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO