Retail&Agrobusiness

Retailerul francez Auchan ajunge rapid la o reţea de 400 de magazine de proximitate după ce acoperă toate benzinările Petrom

Parteneriatul dintre Petrom şi Auchan Retail România a fost iniţiat în 2017 cu o fază pilot în cadrul căreia au fost deschise magazine de proximitate MyAuchan în 15 staţii Petrom

Parteneriatul dintre Petrom şi Auchan Retail România a fost iniţiat în 2017 cu o fază pilot în cadrul căreia au fost deschise magazine de proximitate MyAuchan în 15 staţii Petrom

Autor: Cristina Roşca

26.07.2019, 16:25 352

Iniţial, parteneriatul anunţat în 2017 a vizat 15 magazine de proximitate MyAuchan amplasate în benzinăriile Petrom, dar acum cei doi giganţi au parafat înţelegerea pentru extinderea cooperării la nivelul întregului lanţ de staţii de alimentare.

Retailerul francez Auchan va deschide magazine de proximitate MyAuchan în toate cele 400 de staţii Petrom din România, urmând a extinde astfel proiectul pilot semnat acum doi ani.

Compania va aproviziona astfel rafturile magazinelor din cadrul staţiilor de alimentare cu o gamă de până la 3.000 de produse, de la alimente premium, incluzând produse gata preparate, cafea proaspătă, produse proaspete (fructe şi legume, brutărie, lactate) şi alte produse de băcănie, până la produse non-alimentare, inclusiv cosmetice, produse pentru bebeluşi şi accesorii auto. Varietatea gamei depinde de mărimea staţiei Petrom.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO