Retail&Agrobusiness

Retailerul El Unico, care vinde trabucuri şi băuturi de lux, a ajuns la opt unităţi şi mai vrea alte două magazine în provincie

Wael El Ghadban, proprietar El Unico: „Clientul El Unico este de obicei un domn de peste 35 de ani (deşi ne bucurăm să vedem din ce în ce mai des şi doamne), cu studii superioare, un venit peste medie şi care are puţin timp liber, motiv pentru care şi-l gestionează cu atenţie.“

Wael El Ghadban, proprietar El Unico: „Clientul El Unico este de obicei un domn de peste 35 de ani (deşi ne bucurăm să vedem din ce în ce mai des şi doamne), cu studii superioare, un venit peste medie şi care are puţin timp liber, motiv pentru care şi-l gestionează cu atenţie.“

Autor: Cristina Roşca

22.10.2018, 00:06 914

„Am ieşit în 2017 în afara Bucureştiului. Piaţa a ajuns la maturitatea necesară.“

Reţeaua de magazine El Unico, care vinde produse precum trabucuri sau accesorii de lux, a ajuns la opt unităţi în Bucureşti, Iaşi şi Constanţa şi continuă expansiunea cu două magazine în provincie. Produsele din magazinele El Unico, sub branduri precum Romeo y Julieta, Cohiba (trabucuri), S.T.Dupont (accesorii) sau Barcelo (rom), se găsesc însă şi în alte 2.000 de magazine partenere din toată ţara, spune Wael El Ghadban, 52 de ani, proprietarul businessului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO