Retail&Agrobusiness

Raul Filip, Altex: Nu cred că piaţa de electro-IT din România a ajuns la maturitate. Rata de penetrare pe anumite segmente este încă foarte mică

Raul Filip, director de achiziţii la Altex: Decizia de a merge pe conceptul de omni-canal este cea mai bună din ultima perioadă. Ne dorim să dezvoltăm conceptul acesta şi cred că peste cinci ani tot acolo vom fi, probabil cu ponderi schimbate între experienţa online şi cea offline.

Raul Filip, director de achiziţii la Altex: Decizia de a merge pe conceptul de omni-canal este cea mai bună din ultima perioadă. Ne dorim să dezvoltăm conceptul acesta şi cred că peste cinci ani tot acolo vom fi, probabil cu ponderi schimbate între experienţa online şi cea offline.

Autor: Ramona Cornea

31.10.2019, 19:40 318

Altex este liderul incontestabil al pieţei locale de electro-IT, cu afaceri de peste 3,5 mld. lei anul trecut şi cu o reţea de circa 120 de magazine sub brandurile Altex şi Media Galaxy.

Raul Filip, director de achiziţii în cadrul retailerului de electronice şi electrocasnice Altex, afirmă că piaţa de electro-IT din România nu a ajuns încă la maturitate, însă clientul român este de la an la an tot mai informat cu privire la preţurile şi specificaţiile produselor pe care le cumpără.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO