Retail&Agrobusiness

Raul Ciurtin duce în retail şi pe pieţele externe produsele fresh Verdino, pe bază de proteină de mazăre. „Suntem un brand în plină expansiune“

ANTREPRENORI LOCALI

Eberhart Răducanu, CEO al Salconserv Food: Ne dorim ca la sfârşitul lui 2020 să depăşim targetul prognozat în primă fază şi să ajungem la vânzări de 22,8 milioane de lei.

Eberhart Răducanu, CEO al Salconserv Food: Ne dorim ca la sfârşitul lui 2020 să depăşim targetul prognozat în primă fază şi să ajungem la vânzări de 22,8 milioane de lei.

Autor: Florentina Niţu

18.09.2020, 00:05 148

♦ Eberhart Răducanu, CEO al Salconserv Food, compania care deţine şi produce brandul Verdino: Cora şi Carrefour sunt primele reţele de hipermarketuri în care clienţii au acum la dispoziţie toată gama. Verdino va fi prezentă în viitorul apropiat şi în Kaufland şi Auchan.

Salconserv Food, compania deţinută de Raul Ciurtin, fondatorul businessurilor Albalact şi Prefera Foods, intră în retailul modern cu produsele ultra-fresh pe bază de proteină de mazăre, dez­voltate sub bran­dul Verdino, primele reţele în care vor fi comer­cializate fiind Cora şi Carrefour, po­trivit reprezentanţilor companiei.

„Cora şi Carrefour sunt primele reţele de hipermarketuri în care clienţii au acum la dispoziţie toată gama ultra-fresh Ver­dino, gamă ce oferă o alternativă din proteină de mazăre la burgeri, mici, mici picanţi şi carne tocată. (...) În termeni de retail, gama ultra-fresh Verdino va fi prezentă în viitorul apropiat în Kaufland şi Auchan“, spune Eberhart Răducanu, CEO al Salconserv Food.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO