Retail&Agrobusiness

Raluca Hartmann, director general al kik România: „În următorii cinci ani va trebui să mergem în modă după modelul din comerţul alimentar, care a pariat pe magazine de proximitate“

Raluca Hartmann, director general al kik România:

Compania a ales în mod natural să se extindă spre zona de est a Europei, dar ultimii ani şi indicatorii macroeconomici pe care i-a prezentat România au făcut din ţara noastră un pol de interes pentru kik.

Raluca Hartmann, director general al kik România: Compania a ales în mod natural să se extindă spre zona de est a Europei, dar ultimii ani şi indicatorii macroeconomici pe care i-a prezentat România au făcut din ţara noastră un pol de interes pentru kik.

Autor: Cristina Roşca

12.06.2019, 16:10 595
♦ Grupul kik, unul dintre cei mai importanţi retaileri de modă din Germania şi din Europa, care a intrat pe piaţa locală în toamna anului trecut, a ajuns la aproape 20 de magazine în România şi are în plan ca în 2019 să ajungă la o reţea de 35 de unităţi ♦ Apoi, discounterul de modă va continua expansiunea în ritmul stabilit urmând să acopere România cu până la 250 de unităţi.

„Anul acesta pregătim o expansiune puternică. De când am intrat pe pia­ţa locală (septem­brie 2018 - n.red.) am deschis aproape 20 de magazine şi estimăm să ajungem la o reţea de 35 de unităţi până la finalul lui 2019. Cred că piaţa din România duce peste 250 de unităţi kik“, a spus Ra­luca Hartmann, director general al kik România.

Nemţii sunt activi pe segmentul de discount, un segment care a prins rapid la consumatorul român, mai ales după venirea polonezilor de la Pepco care au luat cu asalt piaţa, ajungând la aproape 230 de magazine şi afaceri de peste 1 miliard de lei după ce a intrat în România în 2014.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO