Retail&Agrobusiness

Proprietarul Zara mai face un pas să aducă în România singurul brand pe care nu-l avea pe piaţa locală. Uterque este poziţionat pe segmentul premium şi este specializat în vânzarea de accesorii

Proprietarul Zara mai face un pas să aducă în România...

Autor: Cristina Roşca

08.03.2017, 00:05 23307
Brandul Uterque este poziţionat pe segmentul premium şi este specializat în vânzarea de accesorii, deşi are şi o colecţie mai puţin extinsă de haine.
 
Grupul spaniol Inditex, care deţine în portofoliu mai multe branduri de modă printre care şi Zara, va deschide în perioada următoare primul magazin Uterque din România în centrul comercial Băneasa Shopping City.
 
Retailerul a înfiinţat în acest an compania Uterque Fashion Ro cu un capital social de 200.000 de lei. Com­pania va opera brandul cu acelaşi nume, acesta fiind un prim pas oficial care marchează venirea pe piaţa locală.
 
De altfel, acesta este modelul de lucru al spaniolilor care au pe piaţa lo­cală deja şapte branduri – Zara, Zara Home, Urterque, Bershka, Pull & Bear, Stradivarius şi Oysho. Fiecare brand este operat de o companie sepa­rată. Acelaşi lucru se va întâmpla şi cu Uterque.
 
Primul magazin sub acest brand urmează să fie deschis în acest an în mallul Băneasa Shopping City din nor­dul Capitalei, după cum a scris Ziarul Financiar încă de anul trecut.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO