Caută doar în titlu
Retail&Agrobusiness

Profi se apropie de 2 mld. euro după ce businessul a crescut cu peste 20% în 2020. „Ne aşteptăm ca 2021 să fie dificil, cu puterea de cumpărare afectată“. Compania are aproape 1.400 de magazine în peste 500 de localităţi din România

♦ Retailerul activ pe formatul de supermarket şi proximitate va încheia anul cu circa 220 de unităţi noi, ritmul expansiunii fiind mai lent ca în 2019 ♦ Pentru anul viitor compania anunţă că merge înainte cu dezvoltarea.

Retailerul Profi, controlat de fondul de investiţii Mid Europa Partners, va încheia anul cu afaceri de aproape 2 mld. euro (peste 9 mld. lei), după o creştere de peste 20% în 2020. Pe piaţa de comerţ alimentar din România doar alte trei grupuri au depăşit deja pragul de 2 mld. euro cifră de afaceri, e vorba de Kaufland, Carrefour (doar la nivel de grup, nu pe o entitate) şi Lidl. Astfel, după evoluţia din acest an Profi îşi va consolida locul patru în piaţa locală, dar se apropie de primii clasaţi dat fiind că ritmul de creştere e alert, conform datelor ZF.

„Anul acesta am reuşit să creştem cu peste 20%. Factorii care au contribuit la această evoluţie au fost extinderea reţelei şi politica noastră de promoţii“, spune Călin Costinaş, deputy CEO în cadrul companiei.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii

Etichete: crestere,profi,business

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.