Retail&Agrobusiness

Producătorul pufuleţilor Gusto ridică miza pe exporturi şi speră la vânzări mai mari cu 10%

Producătorul pufuleţilor Gusto ridică miza pe...

Autor: Mădălina Panaete

11.08.2015, 00:05 523

Phoenixy, producătorul pufuleţilor Gusto, intenţionează să mărească exporturile fabricii din localitatea Băicoi (judeţul Prahova) către noi pieţe din Europa, Statele Unite şi Emi­ratele Arabe, dar şi să iasă la export cu alte produse precum alune.

„Exporturile reprezintă în acest moment 35% din cifra totală de afaceri şi intenţionăm să creştem prin contractele internaţionale pe rol, care vor acoperi segmente de piaţă largi în Europa, Statele Unite ale Americii şi Emiratele Arabe“, spune Eliodor Apostolescu, directorul general al Phoenixy, o companie cu afaceri de 82,7 milioane de lei anul trecut.

Compania Phoenixy a fost pusă pe picioare la începutul anului ’90 de către Eliodor Apostolescu şi Cătălin Nour, pe vremea când erau studenţi la Politehnică. Cei doi antreprenori au început iniţial cu vânzarea de îngheţată la colţul străzii şi au ajuns astăzi să deţină primul loc în piaţa de pufuleţi, cu o cotă de 70%, şi una dintre puţinele companii româneşti care au găsit succesul şi la export.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO