Retail&Agrobusiness

Producătorul pufuleţilor Gusto din Prahova face 40% din vânzări la export şi pariază pe produse eco

În prima jumătate a acestui an, compania Phoenixy a încheiat cu o creştere a vânzărilor de 20% faţă de perioada similară a anului trecut

În prima jumătate a acestui an, compania Phoenixy a încheiat cu o creştere a vânzărilor de 20% faţă de perioada similară a anului trecut

Autor: Mădălina Panaete

05.08.2016, 00:06 933

Compania Phoenixy, producătorul pufuleţilor Gusto, a ajuns să livreze produsele în mai bine de 20 de ţări de la nivel internaţional, exporturile reprezentând aproximativ 40% din vânzările producătorului prahovean.

„Exporturile pufuleţilor Gusto au trecut la alt nivel deoarece am reuşit să depăşim bariera exporturilor către comunităţile etnice şi să listăm produsele în marile reţele. Din câte ştim, suntem singurul brand românesc listat în marile reţele de magazine internaţionale. Acest lucru a condus anul trecut la o sporire de proporţii a vânzărilor noas­tre“, a declarat pentru ZF Eliodor Apostolescu, directorul general al companiei care anul trecut a avut o cifră de afaceri de circa 87 mil. lei (19,5 mil. euro). Businessul producătorului a crescut cu 5% anul trecut faţă de anul precedent, conform calculelor ZF făcute pe baza datelor de pe mfinante.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO