Retail&Agrobusiness

Producătorul Nesquik domină piaţa de peste 75 de milioane de euro a cerealelor pentru mic dejun

Producătorul Nesquik domină piaţa de peste 75 de...

Autor: Mădălina Panaete

18.02.2015, 00:05 547
Consumul de cereale pentru micul dejun a crescut cu 14% în perioada 2008-2014 până la circa 14.000 de tone, însă nivelul consumului ră­mâne redus com­pa­rativ cu cel înregistrat în ţări din vestul Europei precum Ger­mania sau Franţa, dar şi faţă de Polonia.
 
Recent, un studiu realizat de retailerul de mobilă şi decoraţiuni interioare IKEA arăta că deşi 80% din bucureşteni consideră că servirea micului dejun în timpul săp­tă­mânii este importantă pentru starea de bine, doar 51% dintre locuitorii Capitalei iau micul dejun în timpul săptămânii. Cifra este mai mică decât în oraşe precum Berlin, Lon­dra sau New York unde media ajunge la 62%.
 
De exemplu, consumul de cereale pentru mic dejun ajunge anual în România la 700 de grame per capita, în timp ce în Marea Britanie este de 8 kilograme, arată calculele ZF pe baza unui studiu realizat de compania de cercetare de piaţă Euro­monitor.
 
Un locuitor din Polonia consumă 1,2 kilograme de cereale anual, în timp ce unul din Ungaria consumă aproape 800 de grame pe an în medie.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO