Retail&Agrobusiness

Producătorul magiunului de prune de Topoloveni estimează vânzări cu 25% mai mari în 2016

Bibiana Stanciulov, acţionar al Sonimpex Topoloveni: Pe primul loc în vânzări a rămas <<Magiunul de prune de Topoloveni>>, urmat de zacuscă şi dulceţuri. Suntem prezenţi cu produsele noastre în toate supermarketurile, iar 10% din vânzări provin din magazinul online şi din cele două magazine din centrul Bucureştiului.

Bibiana Stanciulov, acţionar al Sonimpex Topoloveni: Pe primul loc în vânzări a rămas <>, urmat de zacuscă şi dulceţuri. Suntem prezenţi cu produsele noastre în toate supermarketurile, iar 10% din vânzări provin din magazinul online şi din cele două magazine din centrul Bucureştiului.

Autor: Roana Rotaru

16.06.2016, 00:05 533
Compania Sonimpex Topoloveni, controlată de Bibiana Stanciulov, care produce brandul  „Magiun de prune de Topoloveni”, a avut în 2015 afaceri de peste 730.000 de euro, cu 4% mai puţin faţă de anul precedent, rezultate obţinute cu ajutorul a aproximativ 30 de angajaţi.
 
„Avem vânzări mult, mult mai mici faţă 2012 - cel mai bun an al nostru. În 2011 am primit Indicaţia Geografică Protejată, iar apoi am intrat masiv pe piaţă. În 2012 a fost vârful de vânzări, dar tot atunci au intrat pe piaţă şi alţi producători”, a declarat pentru ZF Bibiana Stanciulov, care pune declinul vânzărilor pe seama concurenţei neloiale spunând că alte companii s-ar fi folosit de brandul „Topo­lo­veni” pentru a comer­cia­liza produse asemă­nă­toare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO