♦ Estimările pentru anul 2020 urmăresc o triplare a businessului Techir faţă de 2019, ceea ce înseamnă 2,4 mil. lei afaceri ♦ În plină pandemie, compania a pus pe piaţă un dezinfectant pentru mâini, pentru a răspunde cererii din piaţă.
Brandul Techir, creat de antreprenoarea Oana Stan în urmă cu şase ani, s-a adaptat schimbărilor din piaţă aduse de pandemia de COVID-19 şi a produs un dezinfectant de mâini pentru care a primit avizele autorităţilor. Produsul a dus la creşterea vânzărilor, existând 30 de companii care folosesc dezinfectantul „made in Romania“.
„Am luat avizul, suntem pe piaţă cu gama de dezinfectanţi. Începem şi procedura de notificare la INSP să putem intra pe lista de biocide cu el şi să rămână un produs în portofoliul. Dezinfectantul a susţinut şi brandul în sine, şi activitatea noastră, dar şi cu Techir am continuat. Lucrăm constant cu 30 de clienţi care au început să folosească dezinfectantul Techir, iar aici au intrat şi hoteluri, restaurante, firme din servicii, avem şi un distribuitor de dispensere“, a spus Oana Stan.