Retail&Agrobusiness

Producătorul berii Skol a investit 1,2 mil. euro ca să intre pe un nou segment de piaţă, berea nepasteurizată

Shachar Shaine, preşedintele URBB

Shachar Shaine, preşedintele URBB

Autor: Mădălina Panaete

11.05.2017, 00:05 512
URBB (Tuborg), unul dintre cei mai mari producători de bere are afaceri anuale de peste 75 mil. euro.
 
United Romanian Breweries Bereprod (URBB), unul dintre cei mai mari producători de bere, a lansat Skol Nepasteurizată şi a investit 1,2 milioane de euro în modernizarea liniei de pro­ducţie a fabricii din oraşul Pan­te­limon (jud. Ilfov) pentru a realiza a­cest produs.
 
Capacitatea noii linii de îm­bu­teliere a SKOL Nepaste­uri­zat este între 50.000 uni­tăţi/oră şi 100.000 unităţi/oră. „Este esen­ţial pentru stra­tegia noastră să ne dezvoltăm con­­tinuu, simul­tan cu parti­cu­la­ri­tăţile cererii pie­ţei”, a declarat Shachar Shaine, pre­­şedintele URBB.
 
Portofoliul URBB in­clu­de: Tuborg, Tu­borg Christ­mas Brew, Tu­borg Shot, Carls­berg, Carls­berg Ele­phant, Holsten, SKOL, SKOL Nepasteurizat, Guinness, Kilk­enny, Weihen­stephaner, Grim­bergen Ambreé, Grim­­bergen Blanche Kronen­bourg 1664 Blanc, Angelo Po­retti, cidrul premium So­mersby şi Granini pe piaţa băuturilor răcoritoare.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO