Rio Bucovina, unul dintre cei mai mari trei îmbuteliatori de apă minerală de pe plan local, a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 152 milioane de lei (34 mil. euro), în creştere cu 10% faţă de anul precedent, arată calculele ZF pe baza datelor de la Registrul Comerţului şi mfinanţe.ro.
Compania, care are peste 600 de angajaţi, a avut anul trecut un profit net de aproape 7 milioane de lei ( în jur de 1,5 mil. euro), în scădere cu 5% faţă de rezultatul din 2013.
Conform ultimelor date, Rio Bucovina deţine trei unităţi de producţie, la Vatra Dornei, Timişoara şi în Giurgiu. Compania are în portofoliu apă minerală naturală, apă de masă, apă de izvor, dar şi băuturi carbogazoase, sub branduri precum Bucovina, La Vitta, Malibu, Rio sau Bon Ton.
În urmă cu circa un an, compania şi-a adăugat în portofoliul de branduri produse şi sub brandul La Vitta Food, care include produse precum pastă de tomate, zacuscă sau murături. Pe acest segment, Rio Bucovina concurează cu Orkla Foods, Contec Foods (Olympia).