Retail&Agrobusiness

Prânzul şi cina comandate online au format o piaţă de 150 milioane de euro

Prânzul şi cina comandate online au format o piaţă de...

Autor: Mihaela Pascari

10.08.2017, 00:06 248

„Livrările de mâncare online se vor dubla în următorii trei ani“.

Piaţa locală de comenzi de mâncare, atât cele realizate telefonic, cât şi cele online, se situează la circa 150 de milioane de euro, estimează Ciprian Costa, administratorul platformei online pentru comenzi de mâncare hipMenu, care a avut vânzări de circa 2,6 mil. lei anul trecut.

„Piaţa locală de livrări de mâncare a ajuns la 150 de milioane de euro, am ajuns la această cifră printr-o analiză în care am luat în calcul vânzările marilor lanţuri de livrare, volumele tranzacţionate prin propria platformă, precum şi prin platformele concurente, cota de piaţa actuală şi popu­laţia din zonele urbane din România“, a explicat Ciprian Costa.

Reprezentantul platfor­mei, dezvoltate în urmă cu peste patru ani, spune că livrările de mâncare online se vor dubla în următorii trei ani.

În medie, peste 3.000 de oameni apelează zilnic la serviciile platformei hipMenu, administrată de firma Cloud Treats România.

„Este clar că această creştere va fi mult mai mare decât în cazul opţiunilor tradiţionale de a lua masa“.

Totuşi, potrivit reprezentantului platformei, restau­rantele şi terasele vor rămâne în continuare un loc important de întâlnire şi socializare. „Luatul mesei în oraş nu este însă neapărat soluţia optimă pentru consumatorul cu puţin timp la dispoziţie. Este cu atât mai adevărat în timpul programului, când utilizatorii preferă să utilizeze la maximum timpul şi să nu stea să aştepte mâncarea la un restaurant“, a mai spus Ciprian Costa.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO