Retail&Agrobusiness

Platforma Tazz by eMAG cooptează o parte din echipa Uber Eats în activitatea businessului. Alin Şerban, CEO: Cererea de înrolare pe platformă a restaurantelor din Bucureşti este deja foarte mare

Platforma Tazz by eMAG cooptează o parte din echipa Uber...

Autor: Cristina Bellu

14.05.2020, 10:46 297

Platforma Tazz by eMAG, controlată în propoţie de 54% de eMAG, şi care activează în 17 oraşe din ţară, având peste 1.000 de restaurante partenere, cooptează o parte din echipa Uber Eats în frunte cu directorul de vânzări, Cătălin Gealapu, cu scopul de a dezvolta reţeaua de restaurante locale partenere şi piaţa din Bucureşti.

Uber Eats a şi-a anunţat retragerea săptămâna trecută de pe mai multe pieţe, inclusiv din România.

“Vrem să dezvoltăm accelerat businessul Tazz by eMAG, astfel că îi aducem alături de noi pe cei care au expertiza şi înţelegerea mediului volatil în care operăm, pentru a ne ajuta să atingem acest obiectiv. Dorim să putem oferi în continuare clienţilor care comandau până acum pe Uber Eats un loc unde să găsească produsele lor favorite, atfel că aşteptăm să ni se alăture cât mai multe dintre restaurantele partenere ale Uber Eats. Cererea de înrolare pe platformă a restaurantelor din Bucureşti este deja foarte mare”, explică Alin Şerban, CEO Tazz by eMAG.

Cătălin Gealapu, 34 de ani, vine la Tazz by eMAG după o experienţă solidă în zona de livrare de mâncare, fiind recunoscut în piaţă pentru parteneriatele solide pe care le-a dezvoltat cu restaurantele locale.

“Sunt nerăbdător să încep un capitol nou şi să continuu alături de Tazz by eMAG să ofer consultanţă restaurantelor româneşti pentru a le susţine să fie în pas cu evoluţia vremurilor”, spune Cătălin Gealapu, director de vânzări.

Oferta Tazz by eMAG este în continuă expansiune. McDonald's se alătură astfel ofertei din Bucureşti, după prezenţa pe platformă în Timişoara, Cluj- Napoca, Arad, Brăila, Oradea, Iaşi, Alba Iulia, Baia Mare, Braşov, Constanţa, Deva, Ploieşti, Sibiu.

Până la finalul lunii iulie, Tazz by eMAG urmăreşte să mai atragă încă 300 de restaurante în Bucureşti.

Printre partenerii din afara restaurantelor prezente pe Tazz by eMAG se numără eMAG, Mega Image, Sensiblu si Dr.Max, dm (drogerie markt).

În ultima lună, pe fondul pandemiei COVID-19, comenzile la Tazz by EMAG au fost de patru ori mai mari. Cea mai mare comandă a fost în valoare de 5.699 de lei.

Tazz by eMAG este platforma de livrare ultra rapidă, în 60 de minute, pentru mâncare gătită din restaurante, produse alimentare, bunuri de larg consum şi produse diponibile în showroom-urile eMAG. 


 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO