Retail&Agrobusiness

Philippe Besadoux, CEO Grupul Montecristo, proprietarul Kenvelo, Lee Cooper sau Tom Tailor: există în România un fenomen împotriva logicii, clienţii din oraşele mici cumpără mai multe produse scumpe decât cei din Bucureşti

Philippe Besadoux, CEO al grupului Montecristo:

Este un fapt. Românii consumă mai mult decât vecinii din regiune. Dacă te duci în Cehia, Polonia, Slovenia şi alte ţări est-europene, nu este ca aici. Ce nu pot înţelege este de ce românii cheltuie mai mulţi bani pe textile deşi au salarii mai mici decât alte ţări din regiune. Este un paradis pentru retail.

Philippe Besadoux, CEO al grupului Montecristo: Este un fapt. Românii consumă mai mult decât vecinii din regiune. Dacă te duci în Cehia, Polonia, Slovenia şi alte ţări est-europene, nu este ca aici. Ce nu pot înţelege este de ce românii cheltuie mai mulţi bani pe textile deşi au salarii mai mici decât alte ţări din regiune. Este un paradis pentru retail.

Autor: Cristina Roşca

14.06.2019, 17:50 1161

Grupul Montecristo deţine pe plan local brandurile Kenvelo, Lee Cooper, Tom Tailor, Timeout şi Only. Cele cinci mărci au în România în total circa 140 de magazine.

Grupul de modă Montecristo, ce grupează un total de cinci branduri, a obţinut anul trecut pe piaţa locală afaceri de 150 de milioane de lei, cu circa 5% mai mari decât în 2017, arată datele ZF pe baza informaţiilor publice. Ritmul de creştere este similar cu cel al consumului privat în ansamblul său.

Mai mult, Philippe Besadoux, CEO al grupului de modă, se arată optimist şi pentru 2019 şi vorbeşte de o nouă creştere.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO