Retail&Agrobusiness

Peek & Cloppenburg îşi încetineşte avântul. Cu un magazin nou, afacerile cresc cu 5,5%

Singurul magazin din provincie este în Constanţa

Singurul magazin din provincie este în Constanţa

Autor: Cristina Rosca

16.05.2016, 00:05 634
Retailerul german de modă Peek & Cloppenburg, care se adresează clienţilor cu venituri peste medie, a terminat anul trecut cu un profit net de 18,8 milioane de lei, în uşoară scădere faţă de 2014. De altfel, aceasta este prima scădere a profitului de la intrarea companiei pe piaţă.
 
Tot anul trecut nemţii au obţinut o cifră de a­fa­­ceri de 166,7 mil. lei, în creştere cu 5,5% com­­parativ cu anul anterior. Avansul, printre cele mai mici pentru retailerul german de la intra­rea acestuia pe piaţă, vine în contextul în care în toamna lui 2015 a fost inaugurat cel de-al patrulea magazin Peek & Cloppenburg din Ro­mâ­nia în Mega Mall, lângă Arena Na­ţio­­nală. Germanii mai sunt prezenţi în Bă­neasa Shop­ping City, în Promenada, ambe­le ma­l­luri din zona de nord, lo­cuite şi frec­­ventate de persoane cu venituri peste me­die, care sunt clienţii Peek & Clop­penburg.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO