Retail&Agrobusiness

Parmalat: Segmentul băuturilor non-alcoolice pe bază de fructe a dat semne uşoare de revenire

Parmalat: Segmentul băuturilor non-alcoolice pe bază de...

Autor: Mădălina Panaete

21.08.2015, 00:05 226

Parmalat România, unul dintre cei mai mari jucători din sectorul băuturilor nonalcoolice, a avut în primul semestru o îmbunătăţire a rezultatelor de pe plan local comparativ cu perioada similară a anului trecut, ajutat şi de o creştere „seminificativă” a vânzărilor în volum.

 „Segmentul băuturilor non-alcoolice pe bază de fructe, care este practic singurul segment pe care operează subsidiara locală, a dat modeste semne de creştere în prima jumătate a anului, ajutată de categoriile still drinks (necarbonatate) şi de sucuri“, se arată în cel mai recent raport al companiei-mamă Parmalat din Italia, deţinută de grupul francez Lactalis.

Raportul Parmalat mai arată şi că cererea a crescut în acest an. „Creşterea economică de anul trecut s-a văzut în majorarea cererii interne în primul semestru, care a fost componenta cea mai afectată de criză în ultimii ani.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO