Lori OroŞan s-a ocupat mai mulţi ani de expansiunea H&M în România, brandul ajungând la afaceri de 118 mil. euro şi circa 40 de magazine anul trecut.
Românca Lori Oroşan (38 de ani) a preluat de trei luni poziţia de expansion manager al grupului suedez H&M în America de Sud, un continent format din 12 state suverane cu o populaţie totală de aproape 400 de milioane de oameni.
Printre cele mai puternice state din regiunea pe care românca o va coordona se numără Brazilia şi Argentina, însă pe niciuna dintre cele două pieţe H&M nu este prezent, potrivit site-ului propriu. Suedezii au însă operaţiuni în Chile şi Peru, potrivit aceleiaşi surse. Primii paşi în America Latină, grupul i-a făcut în 2013, potrivit Wall Street Journal. Brazilia şi alte state din regiune se află pe lista de planuri a companiei, acesta este poate şi unul dintre motivele pentru care românca a fost numită să coordoneze expansiunea.