Retail&Agrobusiness

O româncă de 38 de ani a preluat expansiunea grupului H&M pentru toată America de Sud

Lori OroŞan s-a ocupat mai mulţi ani de expansiunea H&M în România, brandul ajungând la afaceri de 118 mil. euro şi circa 40 de magazine anul trecut.

Lori OroŞan s-a ocupat mai mulţi ani de expansiunea H&M în România, brandul ajungând la afaceri de 118 mil. euro şi circa 40 de magazine anul trecut.

Autor: Cristina Rosca

12.10.2015, 00:06 3947
Românca Lori Oroşan (38 de ani) a preluat de trei luni poziţia de expansion manager al grupului suedez H&M în America de Sud, un continent format din 12 state suverane cu o populaţie totală de aproape 400 de milioane de oameni.
 
Printre cele mai puternice state din regiunea pe care românca o va coordona se numără Brazilia şi Argentina, însă pe niciuna dintre cele două pieţe H&M nu este prezent, potrivit site-ului propriu. Suedezii au însă operaţiuni în Chile şi Peru, potrivit aceleiaşi surse. Primii paşi în America Latină, grupul i-a făcut în 2013, potrivit Wall Street Journal. Brazilia şi alte state din regiune se află pe lista de planuri a companiei, acesta este poate şi unul dintre motivele pentru care românca a fost numită să coordoneze expansiunea.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO