Retail&Agrobusiness

O piaţă de 300 mil. lei se aglomerează: brandul Măgura intră pe piaţa croissantelor

Dragoş Militaru, CEO al Kandia Dulce

Dragoş Militaru, CEO al Kandia Dulce

Autor: Mădălina Dediu Panaete

18.03.2019, 19:00 284

♦ Două companii antreprenoriale, Boromir Râmnicu-Vâlcea şi Derpan Galaţi, au atacat în ultimii ani această piaţă dominată de brandul 7Days al grupului grec Chipita.

Kandia Dulce, cel mai mare pro­du­cător de ciocolată de pe plan local, a lan­sat croissantul Măgura şi intră astfel pe o categorie estimată de com­panie la peste 20.000 de tone pe an.

Cu o istorie de aproape 50 de ani pe piaţa românească, Măgura, prima prăjiturică ambalată din România, lider de piaţă în categoria de mini­prăji­turi cu peste 47 milioane de bucăţi vân­du­te, face acest pas în categoria de crois­sante cu încrederea pe care i-o dă ex­pertiza de crea blaturi şi creme din anii 1970. Măgura Croissant vine cu o gamă formată din 6  sortimente de 65g“, a spus Dragoş Militaru, CEO al Kandia Dulce.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO