Retail&Agrobusiness

Nichita, Eco-Rom Ambalaje: În industria reciclării, lupta se dă pe piaţa PET-urilor

Autor: Cătălina Butan

25.06.2014, 00:05 642
Preţul de vânzare al deşeului din PET a cres­cut semnificativ în ultimii zece ani, o tonă ajun­gând în prezent să coste 600 de euro, mo­tiv pentru care tot mai multe afaceri din in­dustria de reciclare se îndreaptă spre această nişă.
 
„Cele mai scumpe materiale reciclate sunt aluminiul, care este foarte greu de colec­tat, şi PET-ul. PET-ul este un material foarte va­loros, motiv pentru care piaţa PET-urilor a luat amploare, este bătaie pe PET-uri. (...) Acum este goană după PET-uri. Este o luptă in­corectă pe piaţă, nu am reuşit încă să avem reglementări şi să ne găsim fiecare locul în piaţă. Lucrurile nu sunt încă aşezate, iar când valoarea mate­ria­lului este mare, este ca în Vestul Sălba­tic, atunci era goana după aur, acum este goana după PET“, a spus la ZF Live Liliana Nichita, director adjunct al com­paniei de reciclare Eco-Rom Ambalaje.
 
Eco-Rom Ambalaje este o orga­nizaţie care în­deplineşte obligaţiile de colectare selectivă şi re­ciclare a deşe­urilor de ambalaje pe piaţa lo­cală pentru companii precum Coca-Cola, Hei­ne­ken sau Pepsi. „Eco-Rom Am­ba­la­je este o so­cietate pe acţiuni cu acţio­nari companii na­ţio­nale şi multina­ţionale producătoare de bu­nuri amba­la­te. Nu suntem orientaţi spre pro­fit, even­tualul profitul obţinut la fi­nalul anu­lui îl rein­vestim conform li­cen­ţei pe care o primim de la Mi­nisterul Mediului în aceeaşi activi­ta­te“, a spus Nichita.
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
Comandă anuarul ZF TOP 100 companii antreprenoriale
AFACERI DE LA ZERO