Retail&Agrobusiness

Mihai Miron, proprietarul producătorului de lactate BioEf: 2021 va fi un an foarte bun. Suntem prezenţi în trei reţele de comerţ modern şi suntem în discuţii cu încă doi retaileri

♦ Experienţa joacă rolul cel mai important atunci când eşti pus în faţa unor situaţii cărora trebuie să le faci faţă.

Mihai Miron, unul dintre cei mai cunos­cuţi antreprenori români, cu businesuri în industria farma­ce­utică (grupul Ropharma), dar şi proprietar al producătorului de lactate BioEf, spune că extinderea gamei de produse sub brandul Vitalact şi intrarea în categoria alimentelor funcţionale cu beneficii pentru sănătate ar putea dubla businessul în 2021.

„Premisele sunt că 2021 va fi un an foarte bun. Suntem prezenţi în trei reţele de comerţ modern, Kaufland, Carrefour şi Mega Image şi suntem în discuţii cu încă doi retaileri. Este dificil să le câştigi încrederea, dar odată intraţi, cu certitudine în 2021 putem vorbi despre o dublare a businessului, adică vânzări de 400.000-500.000 de iaurturi inovatoare pe lună”, a spus pentru ZF Mihai Miron.

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.