Retail&Agrobusiness

Mihai Bârsan, Ursus Breweries: Prima parte a anului a fost bună pentru piaţă, dar se văd nori la orizont din cauza scăderii încrederii în viitor

Mihai Bârsan, vicepreşedinte de marketing al Ursus Breweries:  Experienţa directă cu produsul este foarte importantă şi de aceea suntem prezenţi la festivaluri precum Untold şi de tipul street-food şi avem grijă la calitatea servirii sau modul în care arată ambalajele. Bineînţeles, digitalul şi-a făcut un loc tot mai mare, în fiecare an creşte ponderea lui în promovare

Mihai Bârsan, vicepreşedinte de marketing al Ursus Breweries: Experienţa directă cu produsul este foarte importantă şi de aceea suntem prezenţi la festivaluri precum Untold şi de tipul street-food şi avem grijă la calitatea servirii sau modul în care arată ambalajele. Bineînţeles, digitalul şi-a făcut un loc tot mai mare, în fiecare an creşte ponderea lui în promovare

Autor: Mădălina Dediu Panaete

30.07.2018, 00:08 844

Producătorul berilor Ursus, Timişoreana şi Ciucaş continuă investiţiile în acest an atât în creşterea producţiei, cât şi în promovare, compania fiind prezentă inclusiv la cele mai mari festivaluri de muzică - Untold şi Neversea.

Creşterea veniturilor din ultimii ani a adus o schimbare în ceea ce priveşte alegerile consuma­to­rului de bere, astfel că românii îşi permit să cumpere produse mai bune, dar şi-au cres­cut şi aştep­tările legate de cali­tatea bran­du­rilor, iar pentru jucă­torii din sector acest lucru a adus atât o opor­tunitate, cât şi o creştere a eforturilor de a reţine consumatorii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO