Grupul german Metro Cash&Carry România şi-a bugetat pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri cu peste 10% comparativ cu 2020, primul an de pandemie. Oficialii companiei spun că după evoluţia din primul semestru ei sunt optimişti pentru cea de-a doua jumătate a anului.
„Din punct de vedere al cifrei de afaceri, aceasta a fost în linie cu aşteptările noastre, iar pentru cel de-al doilea semestru al anului 2021 estimăm o creştere totală anuală tot în linie cu aşteptările iniţiale, de „double digit“ faţă de 2020“, spun reprezentanţii Metro.
Comerciantul german a încheiat anul trecut, marcat de pandemia de COVID-19, cu afaceri de 6,1 mld. lei, cu 5% mai mari decât în 2019. Este cel mai bun rezultat în lei de la intrarea companiei pe piaţă în 1996.
Din punctul de vedere al dinamicii pieţei, reprezentanţii Metro spun că observă o creştere a consumului, trend ascendent care se va menţine şi în partea a doua a acestui an.
„Astfel, ne arătăm optimişti în privinţa evoluţiei pieţei.“
Nemţii au local 30 de magazine proprii pe format cash&carry şi dezvoltă prin parteneri reţeaua de magazine mici LaDoiPaşi.